دانشگاه پیام نور فراگیر ارشد بدون کنکور انتخاب رشته مشاوره تحصیلی

دانشگاه پیام نور فراگیر ارشد بدون کنکور انتخاب رشته مشاوره تحصیلی

دانشگاه پیام نور فراگیر ارشد بدون کنکور انتخاب رشته مشاوره تحصیلی

دانشگاه پیام نور فراگیر ارشد بدون کنکور انتخاب رشته مشاوره تحصیلی

پیام نور

کالج پیام نور و روشنایی از یک نظام آموزشی خاصی تبعیت می‌نماید و علم آموزی درین کالج با بقیه دانش کده ها متفاوت می باشد از جمله آنکه حضور در کلاس های این کالج اجباری نمیباشد و دانش جو خیال می گیرد فارغ از نیاز به معلم و با استفاده از منابع و مواد آموزشی به کسب دانش بپردازد. به جهت همین مزایای ویژه اکثری از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ، عشق و علاقه مند میباشند تا بعدازظهر فوق لیسانس خویش را در دانش کده پیام نور بگذرانند. دانشگاه پیام نوروروشنایی علاوه بر قبول از روش امتحان سراسری به طور سوای کنکور و از روش طرح فراگیر نیز دانش جو جذب مینماید تا امکان ادامه علم آموزی برای داوطلبانی که قصد کمپانی در کنکور سراسری را ندارند ، فراهم سازد.
  
نام نویسی امتحان فوق لیسانس فراگیر پیام نوروفروغ از روش وبسایت سازمان سنجش یادگرفتن میهن انجام می گردد.
روزگار و شیوه نام نویسی کنکور فوق لیسانس فراگیر پیام فروغ 98

نام نویسی امتحان فوق لیسانس فراگیر پیام نوروفروغ هر سال در آبان ماه شروع میشود و به داوطلبان حدود یک هفته روزگار داده می‌گردد تا برای نام نویسی خویش در تارنما سازمان سنجش مبادرت کنند. بعداز اتمام مهلت نام نویسی سازه به درخواست داوطلبان مهلت نام نویسی تمدید می شود تا همگی ی متقاضیان بتوانند داده ها خویش را جهت کمپانی درین امتحان در وبسایت ذکر شده به تثبیت برسانند.
روش نام نویسی امتحان فوق لیسانس فراگیر پیام نور

    ورود به تارنما sanjesh.org
    از منوی سمت راست تارنما گزینه «پیام نوروروشنایی» را تعیین فرمایید.
    بعد از آمدن به برگه منحصربه‌فرد دانش گاه پیام نور ، با کلیک بر روی لینک و پیوند دفترچه نام نویسی ارشد فراگیر پیام نور و روشنایی آن را دانلود فرمائید.
    با مطالعه دفترچه از مدارک و  موقعیت نام نویسی ارشد فراگیر پیام نور اطلاع یابید.
    پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از تمام جزئیات باید با واریز هزینه ، نام نویسی خویش را مقدمه کنید.
    پرداخت هزینه نام نویسی ارشد فراگیر پیام فروغ از روش کلیک بر روی لینک و پیوند خرید کارت اعتباری قابلیت پذیر هست درضمن هزینه نام نویسی را بایستی به وسیله کارت های بانکی عضو کانال عجله واریز نمائید.
    بعداز واریز هزینه و خرید سریال نام نویسی میتوانید با کلیک بر روی لینک و پیوند «نام نویسی کنکور فوق لیسانس فراگیر پیام نوروروشنایی» داده ها خویش را در فرم نام نویسی درج نمایید.
    برای کامل شدن فرم مستلزم یک قطعه عکس 4*3 با فرمت jpg هستید.
    پس از کامل شدن فرم نام نویسی ، از شماره پرونده و کد رهگیری ارائه گردیده پرینت تنظیم فرمائید.

موقعیت نام نویسی کنکور فوق لیسانس فراگیر پیام فروغ 98
موقعیت همگانی

    اعتقاد به آئین اسلام یا این که یکی‌از دین های مقبول ایران
    عدم عناد و عناد با نظام کشور‌ایران
    عدم خرابی اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
    متناسب بودن قدرت جسمانی با فن انتخابی

وضعیت منحصر به فرد

    دارا بودن لیسانس پیوسته یا این که ناپیوسته که گزینه تایید وزارت علم ها پژوهش ها و فناوری می‌باشد.
    دانشجویان سال انتها بعدازظهر کارشناسی چنانچه بتوانند تا مورخ 30 بهمن ماه 98 فارغ التحصیل شوند ، می توانند درین امتحان کمپانی کنند.
    هر داوطلب قادر است دست‌کم 1 و حداکثر 20 کد فن محل را فقط از یک حرفه / گرایش امتحانی گزینش نماید.
    داوطلبان دارنده سهمیه رزمندگان و ایثارگری لازم هست با مراجعه به سازمان های ذیربط ، کد پیگیری 12 رقمی را اخذ و آن را در فرم نام نویسی وارد کنند.
    داوطلبان آقا می بایست از نظر حالت نظام وظیفه مشکلی جهت نام نویسی نداشته باشند و دارنده کارت انتها سرویس ، کارت معافیت از سرویس و … باشند.

دفترچه نام نویسی امتحان فوق لیسانس فراگیر پیام روشنایی

چندی قبل از استارت نام نویسی ،لینک و پیوند اخذ دفترچه راهنمای نام نویسی در وبسایت سنجش قرار داده می گردد که پیشنهاد می شود قبل از مبادرت به نام نویسی با دانلود و مطالعه این دفترچه ، از داده ها و مدارک نام نویسی ارشد فراگیر پیام نوروروشنایی اطلاع یابید.
دفترچه راهنمای نام نویسی
دفترچه راهنمای نام نویسی امتحان فوق لیسانس فراگیر پیام نور 97

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک و پیوند کلیک فرمایید)
دفترچه راهنمای نام نویسی امتحان فوق لیسانس فراگیر پیام نور و روشنایی 98

(به محض تکثیر ، پیوند فعال میگردد.)
روش گزینش دانش جو در زمان های فوق لیسانس فراگیر پیام نور

برای قبول در طرح فراگیر دانشکده پیام نوروروشنایی ، علاوه بر نمره کسب گردیده در آزمونی که به وسیله خویش دانشگاه اجرا می شود ، میانگین گواهی فارغ التحصیلی نیز تاثیرگذار می‌باشد. نمره امتحان به ترازو 80 درصد و میانگین زمان کارشناسی به ترازو 20 درصد در قبولی داوطلب اثر گذار خواهد بود. دانشجو ها سال انتها می بایست معدل نمرات واحدهای درسی گذرانده گردیده خویش را تا مورخ 30 بهمن 98 در محل مربوطه تقاضانامه نام نویسی درج کنند و همینطور فارغ التحصیلان روزگار کارشناسی ناپیوسته ، می بایست معدل میانگین بعدازظهر کاردانی و کارشناسی خویش را در فرم نام نویسی وارد کنند. بعد از نام نویسی ، داوطلبان باید با تهیه و تنظیم منابع مطالعاتی حرفه متبوع که در دفترچه نام نویسی قید شده‌است ، خویش را برای حضور در امتحان مهیا نمایند. در واقع محتوای امتحان دروس ترم اولیه می باشد و در شرایطی که داوطلب بتواند در این امتحان نمره مناسبی کسب نماید به معنای گذراندن ترم اولیه به طور غیرحضوری است و از ترم دوم به بعد از آن قادر است به طور حضوری و یاور با استاد دروس خویش را بگذراند به عبارت دیگر پس از قبولی در امتحان دانش جو از ترم دوم پیشگفتار به علم آموزی خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد